niedziela, 27 marca 2011

Nowa Ziemia cz. 2

Z zapisków w Bełkot Logu:
V: Profesorze Darson, proszę nie udawać, że pan śpi. Wiemy, że się pan obudził.
P: Czego chcecie?
V: Nie wie pan, profesorze? Oczywiście, że o informacje na temat projektu "Nowa Ziemia".
P: Jasne, że o to wam chodzi. Pytam, bo to moja ostatnia okazja żeby się rozerwać przed śmiercią.
V: Nie chcemy pana zabić...
P: Nie będziecie musieli. Skoro jestem jeszcze żywy, a do tego przytomny, to znaczy, że nie udało wam się znaleźć sposobu na ominięcie zabezpieczeń w moim mózgu. Wiecie, że jeśli chociaż spróbujecie go zeskanować lub chociaż czytać, nic z niego nie zostanie. Widząc, że jestem w pełni władz umysłowych, wnioskuję, że zgadliście także, że to samo się stanie jeśli spróbujecie na mnie psychotropów.
V: Trudno coś przed panem ukryć.
P: Jedyne co wam w tej sytuacji pozostaje to tortury albo inne psychologiczne chwyty żeby wydobyć ze mnie informacje.
V: Wolelibyśmy jednak żeby poddał się pan bez oporu. Zaszczędzi to obu stronom wielu nieprzyjemności.
P: Nie przewidzieliście jednak, że ładunek w moim mózgu może także zostać zdetonowany za pomocą moich własnych myśli.
V: Szybko! Uśpić go! Zanim zdąży...
P: Do widzenia panom.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz